lauantaina, huhtikuuta 14, 2007

Perjantain satoa

Eilen onnenpäivänä minua vainosi kaupungilla hirvittävä kana huuliharpun kanssa. Tästä takaiskusta huolimatta oli ihan hyvä päivä, vaikka yksi esikoululaisistani kävikin kanssani tämän keskustelun:
Lapsi: "13. päivä perjantai on epäonnen päivä."
Minä: "Niin usein ajatellaan, mutta mä olen ajatellut että mulle se on hyvän onnen päivä."
Lapsi: "Ei. Se on epäonnen päivä."
Minä: "Niin kyllä, mutta mä olen ajatellut että mulle-"
Lapsi: "Se on epäonnen päivä."
Oo-kay then.

Kävin katsomassa Alkon uutta lippulaivaa Salomonkadulla, pällistelemässä turistina, ja kyllä oli hieno. Loisteputketkin on laitettu taiteellisesti! Olin niin vaikuttunut. Kaupungilla kulkiessa havainnoin, että terassit olivat täynnä. Kun ilman lämpötila oli 10 asteen kieppeillä, tunsin kunnioitusta ja ihmetystä tämän suomalaisen kansan edessä. Kunhan siitä kanasta vielä päästään, on hyvä.

Ei kommentteja: