torstaina, syyskuuta 20, 2007

Tempus fugit

Viime aikoina on minun maailmassani ollut paljon esillä ikä ja sen merkitys ja ajan kuluminen. On osunut lyhyessä ajassa monta "Mitä sanot?! 32-vuotias? Minua on huijattu!" -tapausta nuorten tuttavien kanssa. Olen ymmärtänyt, että vanhin kummilapseni on melkein saman ikäinen kuin nuorimmat kaverini. Olen ymmärtänyt, että kaksivuotias kissani täyttää marraskuussa 8 vuotta. (Hyvä on, tätä jälkimmäistä en varsinaisesti ymmärrä. Siinä on jokin virhe tapahtunut, tai todennäköisimmin ufot ovat epäkohteliaasti minut kaapanneet kuudeksi vuodeksi.) Yksi ihmisistäni täyttää tänään 40, ja sekin epäorientoi vähäsen (onnea, ihmiseni!). Kaikki on niin... Aika on niin... Tarkoitan, että mitä täällä oikein on tekeillä, ja käynkö mä täällä usein.

Ei kommentteja: